BESTELLING & LEVERING

De termijnen zijn momenteel minimaal 48 uur. Dit betekent dat:

Als u dinsdagavond wilt worden geleverd, moet u uw bestelling plaatsen vóór zondag 18.00 uur.
Als u donderdagavond wilt worden geleverd, moet u uw bestelling plaatsen vóór dinsdag 18.00 uur.
Als u vrijdagavond wilt worden geleverd, moet u uw bestelling plaatsen vóór woensdag 18.00 uur.


Ja, het is mogelijk om uw bestelling 48 uur vóór de leveringsdatum uit te stellen of te annuleren.
Neem hiervoor contact met ons op en vermeld uw bestelnummer, naam en telefoonnummer.
Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om uw bestelling te wijzigen of om een terugbetaling te regelen.
Als u minder dan 48 uur vóór de levering een probleem heeft, neem dan telefonisch contact met ons op (0470.94.73.54), we doen ons best om u te helpen.


Onze producten zijn vers en bederfelijk, daarom accepteren we geen retourzendingen. Wij garanderen de kwaliteit van al onze PIMSIE-producten. Onze sappen en mylks worden dezelfde dag geperst en bij u afgeleverd of opgehaald bij het PIMSIE LAB.
Maar als u een probleem heeft met uw bestelling, neem dan contact met ons op (0470.94.73.54). We doen ons best om u te helpen.


U kunt uw bestellingen veilig* betalen op onze website via Bancontact, Maestro, Mastercard, Visa, Apple Pay, Google Pay en Paypal.

*Uw bankgegevens zijn nooit in ons bezit. De transacties worden volledig afgehandeld door een extern beveiligd betaalmodule.


Ja


Geen probleem, neem contact op met PIMSIE en wij sturen u een promotiecode voor het volledige bedrag van uw korting.


Helaas kunnen we een promocode niet achteraf activeren. MAAR het is niet verloren, bewaar het goed in uw e-mail, u kunt het gebruiken bij uw volgende bestelling. Als u twee promocodes heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail, zodat we u een promotiecode kunnen sturen voor het volledige bedrag van uw korting.


PIMSIE perst en levert dezelfde dag! Momenteel levert onze bezorger in de 19 gemeenten van Brussel evenals Linkebeek, Beersel, Rhode-Saint-Genèse, Alsemberg en Waterloo.

Er wordt een toeslag van 12€ in rekening gebracht voor elke levering.

Maak je geen zorgen, we zullen binnenkort de rest van België leveren.

Als u in een andere gemeente woont en niet kunt wachten om onze sappen te proeven, of als u geen bezorgkosten wilt betalen, kunt u uw versgeperste bestellingen ophalen bij het PIMSIE LAB gelegen aan de Rue de l’Église 20, 1630 Linkebeek (naastgelegen gemeente van Ukkel/Brussel) of bij onze ophaalpunten:
- bocally & Zotte Pot, gelegen aan de Rue de Stalle 280, 1180 Ukkel.
- White Night Uccle, gelegen aan de Avenue Brugmann 359, 1180 Ukkel.
- White Night Châtelain, gelegen aan de Place du Châtelain 43, 1050 Elsene.
- White Night Montgomery, gelegen aan de Avenue de Tervuren 189, 1150 Sint-Pieters-Woluwe.
- White Night Saint-Job, gelegen aan de Place Saint Job 662, 1180 Ukkel.

Het ophalen is natuurlijk gratis!


PIMSIE levert in Brussel op dinsdag tussen 14.00 en 18.00 uur en op vrijdag tussen 16.00 en 20.00 uur.
Voor de andere gemeenten vinden de leveringen plaats op dinsdag, donderdag en vrijdag tussen 14.00 en 17.00 uur.


Ja, bij het afronden van uw bestelling kunt u ervoor kiezen om uw aankoop te laten bezorgen (Local Delivery) of op te halen (Store Pickup). U kunt ervoor kiezen om uw versgeperste bestellingen op te halen bij het LAB gelegen aan de Rue de l’Église 20, 1630 Linkebeek (naastgelegen gemeente van Ukkel/Brussel) op dinsdag, donderdag en vrijdag tussen 15.00 en 17.00 uur. Het ophalen is gratis!

NIEUWE ophaalpunten.
PIMSIE biedt u de mogelijkheid om uw bestellingen gratis op te halen bij bocally & Zotte pot, bulkwinkel, gelegen aan de Rue de Stalle 280, 1180 Ukkel op dinsdag en donderdag tussen 16.00 en 18.00 uur en vrijdag tussen 16.00 en 19.00 uur of bij de White Night op dinsdag, donderdag en vrijdag tussen 13.00 en middernacht..


Ja, natuurlijk. Maar vergeet niet om ons ten minste 48 uur van tevoren op de hoogte te stellen. PIMSIE zal de bezorgkosten terugbetalen als u langskomt bij het LAB en we vragen u de bezorgkosten te betalen voordat de bezorging wordt ingepland.


Het is erg belangrijk dat u aanwezig bent op de levertijd die u heeft gekozen tijdens uw bestelling. Of zorg ervoor dat iemand op de hoogte is en klaarstaat om uw bestelling in ontvangst te nemen en deze direct in de koelkast te plaatsen. Onze producten moeten gekoeld worden bewaard, als onze bezorger uw bestelling niet persoonlijk kan overhandigen, gaat deze verloren en is het niet terugbetaalbaar of vergoedbaar. Zorg er ook voor dat u samen met de bezorger controleert of de bestelling klopt.


Als PIMSIE u niet heeft geïnformeerd over een mogelijke vertraging, aarzel dan niet om ons direct telefonisch te contacteren (0470.94.73.54).